keskiviikkona, joulukuuta 29, 2004

Jonesin cowboy

Pitkinä talvi-iltoina kaipaa kunnon meemiä. Tässäpä se, tee sanoitus johonkin karaokebiisiin. Itse valitsin Rhinestone Cowboyn, jonka teki kuuluisaksi (muualla kuin Suomessa - KAIKKI britit osaavat sen ulkoa) Glen Campbell, yksi maailman parhaista kaksitoistakielisen kitaran soittajista, country-laulajista (joka tosin kuului jopa Beach Boysiin, jossa oppi laulamaan vähän liiankin korkealta). Mutta siitä vain kokeilemaan, kyllä ne rimmaavat.

Sävel: Rhinestone Cowboy, säveltänyt: Larry Weiss, sanat: Sedis.

Tulen kerran yhteen kapakkaan,
minut pakotetaan laulamaan,
enkä tiennyt edes miten mikkiä puristetaan
Ensi viikot ja kuukaudet saan
katsoo baaritiskin rinkiin vaan ja vaahtosammuttajaan
Nyt ainut missi jota kaipaan
on kompromissi ratkaisu vaivaan
sillä vuoden ajan turhaan uskoin pääseväni twistaamaan.

Mä oon Jonesin cowboy.
Näillä sanoillani osallistun tänään tähän rodeoon.
Mä oon Jonesin cowboy.
Sanat tein jotta saisin baarin tytöt edes nauramaan,
ja Minnan kanssain twistaamaan.

Eihän aurinko paistaa voi aina
baarin illat on pelkkä laina
joka tasan täytyy maksaa ja vieläpä korkoineen
Joskus pelkkä muisto on vaan
se miten katsoin baaritiskin taa vaahtosammuttajaan.
Silloin missi jota kaipaan
on kompromissi ratkaisu vaivaan
sillä vuoden ajan turhaan uskoin pääseväni twistaamaan

Mä oon Jonesin cowboy
näillä sanoillani osallistun tänään tähän rodeoon
Jonesin cowboy
sanat tein jotta saisin baarin tytöt edes nauramaan
ja Minnan kanssain twistaamaan

Mä oon Jonesin cowboy,
näillä sanoillani osallistun tänään tähän rodeoon
Mä oon Jonesin cowboy.

Ei kommentteja: